Olennaiset hakusanat (hakukoneoptimointi)

Mieti rauhassa mitä hakusanoja ihmiset voisivat tiettyä tuotettasi tai palveluasi hakiessaan käyttää. Esimerkiksi Helkaman maastopyörää etsiessään ihmiset voisivat käyttää esimerkiksi hakusanoja: helkama, maastopyörä, polkupyörät, jne. Lisäksi kannattaa miettiä että joku voisi taas hakea edullista maastopyörää lapselle. Tällöin on olennaista että sisällöstä löytyy myös tuotteen ominaisuuksia ja kohderyhmää käsitteleviä hakusanoja.

Hakusanat sesonkiluonteisissa palveluissa

Sesonkiluonteisissa palveluissa (esim. hiihtokeskukset, jne.) kannattaa sisällössä ottaa huomioon myös huippusesongit (esim. mökki juhannus, hiihtoloma laskettelu, jne.). Sijoita sivun sisältöön hakusanoja, joissa käy ilmi sesongit.

Palaa etusivulle